6 תשובות
קליל
שום דבר כמעט לא משתנה
אנונימית
קל. כיתה י' זה עוד לא באמת ה 'סטירה'
כיתה יא יותר קשה
אנונימית
ממש אהבתי את המעבר.המורים מתייחסים עליך כבוגר יותר ויש כבר משמעות לחלק מהציונים
מעבר משחרר מאוד
באותו הנושא: