4 תשובות
שואל השאלה:
כן אני מאתמול עשינו מסיבת סיום וילה היום חזרנו
כן אני מאתמול עשינו מסיבת סיום וילה היום חזרנו
אנונימי
ביום ראשון אחרי 11 וחצי אני רשמית לא תלמידה יותר במערכת החינוך:)
זה מפחיד...
זה מפחיד...
אני ממש ממזמן
אני מסיים בראשון :)
באותו הנושא: