4 תשובות
שואל השאלה:
כן אני מאתמול עשינו מסיבת סיום וילה היום חזרנו
אנונימי
ביום ראשון אחרי 11 וחצי אני רשמית לא תלמידה יותר במערכת החינוך:)









זה מפחיד...
אני ממש ממזמן
אני מסיים בראשון :)