14 תשובות
המורה אצלי אמרה שההקלות נשארות גם שנה הבאה אולי אני לא שמעתי נכון ואני סתם מטעה אבל בכל מקרה אני עושה שנה הבאה (יב) שתי בגרויות פנימיות בעיקרון לא יודעת אם זה הקלה
זה לא כזה פשוט.
צריך גם לשקלל את זה שבפועל כיתה י"ב בדר"כ קלה יותר מכיתה י"א בצורה משמעותית, אז למרות שינויי המיקודים וההקלות שכנראה לא יהיו הפעם - זו שנה קלה בהרבה ברוב המקומות, וגם זה שקלול...

כך או כך, כלום עוד לא בטוח לגבי ההקלות, ויכול להיות שהן יישארו, כאלו ואחרות, במידה כזו או אחרת.
הבנתי שעדיין יהיו קצת הקלות גם שנה הבאה.
אל תדאג, הכל לטובה :)
כל מי שעולה לי"ב יש לו הקלות גם בשנה הבאה ורשום את זה באתר של משרד החינוך.
שואל השאלה:
^באמת? איפה?
אנונימי
פורטל תלמידים.
שואל השאלה:
^איפה בדיוק בפורטל תלמידים?
אנונימי
ראיתי לפני כמה ימים שורה כזאת שהם רשמו בא אני אמצא את זה ואצטט לך
"שנת הלימודים תשפ"ב - תלמידי כיתות י"א היום ייבחנו גם בתשפ"ב בחמישה מקצועות חיצוניים בהתאם למתווה בגרויות תשפ"א. יבוצעו עוד התאמות שכוללות צמצום של חומר הלימוד, מיקוד של החומר והגדלת הבחירה בשאלות הבחינה"
שואל השאלה:
^משום מה לא נשמע לי כמו ניסוח של משרד החינוך... איפה מצאת את זה?
אנונימי
בפורטל תלמידים תיכנס לבגרויות בתקופת הקורונה ותרד הכי למטה
קצת מעל אופן ההיבחנות אתה תראה את זה
שואל השאלה:
אה אוקיי מצאתי, תודה
אנונימי
בכיף