9 תשובות
יש בנים שאוהבים נמוכות
דווקא מעלה מבחינתי. אני אוהב נמוכות כמובן עד גבול מסוים חחח
קצת
כן יש בנים שאוהבים
לא. הגובה בכלל לא משנה לי בבת זוג
מבחינתי זה סבבה לגמרי (מדבר בתור 1.71)
אין לי חשיבות לגובה :)
אני אוהב נמוכות
בעיניי זה יותר יפה
אנונימי