9 תשובות
יש בנים שאוהבים נמוכות
דווקא מעלה מבחינתי. אני אוהב נמוכות כמובן עד גבול מסוים חחח
לא ולא
כן
קצת
כן יש בנים שאוהבים
לא. הגובה בכלל לא משנה לי בבת זוג
מבחינתי זה סבבה לגמרי (מדבר בתור 1.71)
אין לי חשיבות לגובה :)
אין לי חשיבות לגובה :)
אני אוהב נמוכות
בעיניי זה יותר יפה
בעיניי זה יותר יפה
אנונימי
באותו הנושא: