5 תשובות
מה זה לא היה בבירור? כל עוד לא החלטתם שאתם נפרדים סופית, אתם ביחד..
כן זה בגידה
כן זה בגידה
לא. את אמרת שניפרדת ממנו נכון גם אם רצה לדבר על הנושא עדיין את אמרת את שלך את לא חייבת לו כלום זה לא בגידה
אנונימית
מה את אהבלה?
את שמה אותו על ממתינה הולכת משתרללת ואז הוא מצפה שתחזרו לדבר על זה? איכ אהבתי
את שמה אותו על ממתינה הולכת משתרללת ואז הוא מצפה שתחזרו לדבר על זה? איכ אהבתי
חחח איך הספקת?
אנונימית
זו בגידה, אם פצאום הוא כשתדברו תחליטו שוב להיות ביחד? מה תעשי? ולא נפרדתם סופית אז כן, זו בגידה
באותו הנושא: