15 תשובות
גם העכבר חושב ככה
תאכלי אותו
שהוא לבד בבית איתך ורעב
להלחם בו עד המוות המנצח זוכה לאכול את המפסיד!
שואל השאלה:
רק מעדכנת שהלכתי עם אחותי ופחדתי רצח אבל הייתי עם המטאטא אז בטח הוא ראה אותי עם מטאטא ולא בא אלי כי הוא פחד
אנונימית
עובדה מצחיקה: הוא מפחד מאנשים גם אם הם בלי מטאטא ביד.
עובדה בונוס: הם לא קופצים על אנשים למרות שהם יודעים לקפוץ. עכבר לא יעשה לך כלום אלא אם הוא עכברוש / חולדה
אימלה לפי הכותרת זה נשמע כאילו את רוצה לאכול את העכבר
אכלת את העכבר בסוף?
שואל השאלה:
כן היה טעים
אנונימית
אז תאכלי את העכבר
שואל השאלה:
אכלתי זה היה מדהים, גורמה
אנונימית
שמחה בשבילך3>
איך בישלת אותו? כמה זמן?
עם העור או בלי?
שואל השאלה:
הוצאתי לו את העור ואז שטפתי אותו במים ואז חתכתי לו את הזנב ואז בישלתי מכל צד 5 דקות עם שמן ואז הכנסתי לתנור לחצי שעה על 180 מעלות ושמתי את זה בצלחת עם הקקי שלו
אנונימית
אוקי, תודה אני אנסה
אני אעדכן איך יצא
שואל השאלה:
אני לא מפליצה^
עדיין לא עדכנת, איך יצא?
אנונימית