15 תשובות
גם העכבר חושב ככה
תאכלי אותו
שהוא לבד בבית איתך ורעב
להלחם בו עד המוות המנצח זוכה לאכול את המפסיד!
שואל השאלה:
רק מעדכנת שהלכתי עם אחותי ופחדתי רצח אבל הייתי עם המטאטא אז בטח הוא ראה אותי עם מטאטא ולא בא אלי כי הוא פחד
רק מעדכנת שהלכתי עם אחותי ופחדתי רצח אבל הייתי עם המטאטא אז בטח הוא ראה אותי עם מטאטא ולא בא אלי כי הוא פחד
אנונימית
עובדה מצחיקה: הוא מפחד מאנשים גם אם הם בלי מטאטא ביד.
עובדה בונוס: הם לא קופצים על אנשים למרות שהם יודעים לקפוץ. עכבר לא יעשה לך כלום אלא אם הוא עכברוש / חולדה
עובדה בונוס: הם לא קופצים על אנשים למרות שהם יודעים לקפוץ. עכבר לא יעשה לך כלום אלא אם הוא עכברוש / חולדה
אימלה לפי הכותרת זה נשמע כאילו את רוצה לאכול את העכבר
אכלת את העכבר בסוף?
שואל השאלה:
כן היה טעים
כן היה טעים
אנונימית
אז תאכלי את העכבר
שואל השאלה:
אכלתי זה היה מדהים, גורמה
אכלתי זה היה מדהים, גורמה
אנונימית
שמחה בשבילך3>
איך בישלת אותו? כמה זמן?
עם העור או בלי?
איך בישלת אותו? כמה זמן?
עם העור או בלי?
שואל השאלה:
הוצאתי לו את העור ואז שטפתי אותו במים ואז חתכתי לו את הזנב ואז בישלתי מכל צד 5 דקות עם שמן ואז הכנסתי לתנור לחצי שעה על 180 מעלות ושמתי את זה בצלחת עם הקקי שלו
הוצאתי לו את העור ואז שטפתי אותו במים ואז חתכתי לו את הזנב ואז בישלתי מכל צד 5 דקות עם שמן ואז הכנסתי לתנור לחצי שעה על 180 מעלות ושמתי את זה בצלחת עם הקקי שלו
אנונימית
אוקי, תודה אני אנסה
אני אעדכן איך יצא
אני אעדכן איך יצא
שואל השאלה:
אני לא מפליצה^
עדיין לא עדכנת, איך יצא?
אני לא מפליצה^
עדיין לא עדכנת, איך יצא?
אנונימית
באותו הנושא: