10 תשובות
זה סבבה
כנראה שעדיף לעצור כל עוד את כותבת בלי שגיאות כתיב
זה סבבה אבל אל תערבבי את תקיאי
^^גם כשהייתי שיכור מת כתבתי בלי שגיאות כתיב
בעיקרון זה לא הרבה
אבל תנסי לא לערבב אחוזים גבוהים עם נמוכים.
כן זה הרבה מרגע שהתחלת לערבב, כשמערבבים זה עולה ממש מהר תפסיקי
שואל השאלה:
לא שוטים .. כוסות
אנונימית
סבבה אבל תעצרי פה, שתחזרי הביתה בסדר
מה כוסות??
זה מלא חחח
ממליצה לך לא לשתות עוד
כוסות?? זה מלא.. תפסיקי