6 תשובות
כן הזמן
לכי תביני דעות של אנשים כולם פה עושים מינוסים אחד לשני על ימין ועל שמאל לא צריך לחשוב על זה יותר מידי אם עשו לך מינוס מה כבר קרה
כל*
כן ומשהו עם להט"בים
עכשיו כשאני חושב על זה הםן בטח סתם לא הסכימו איתי או היו הומופובים
עכשיו כשאני חושב על זה הםן בטח סתם לא הסכימו איתי או היו הומופובים
כן, תמיד שאני כותבת דעה לא פופולרית עושים מלא מינוסים ולא מקבלים את הדעות שלי
באותו הנושא: