4 תשובות
שוב - מה שכתבתי לאחרים -
בעקרון אם אתה מתחת לגיל 18 אין לך מה לכתוב קורות חיים. האמת שגם אין לך מה לעבוד מתחת לגיל 18.. אלא אם כן צריך כסף בבית וכו.
סתם מנצלים אנשים מתחת לגיל 18 בכל מיני עבודות כי הם תמימים.
רק אתמול עזרתי למישהי שניצלו אותה
שואל השאלה:
אני בת ואני חייבת כסף לשלם לקורס פסיכומטרי ופסיכומטרי כי באלי לעשות עתודה ואין לי איך אז אני חייבת למצוא עבודה לפחות ליולי
אנונימית
תיכנסי לקבוצות פייסבוק של דרושים בעיר שלך ותתעדכני כל יום במה שמפרסמים שם
אני מבינה.. אבל תראי בכל אופן בנות בעיקר , מתחת לגיל 18 הרבה מאוד מקומות מנצלים אותם כי הם לא יודעים שהם צריכים לחתום על דברים ואיך לקבל את הכסף וכולי