2 תשובות
מישהו שאת מחבבת תדברו בצאט או משהו ותכרו יותר טוב ומשם כבר תסתדרי ( (:
תמייד אפשר וא בסטייפס, יוותר כייף כי הוא לא מכייר אותך רז את יכווןה לספר לוו בכייף על האהבה שלך וכל מה שאת מתביישת לספר לידיד כדי שלא יגלה לאחרים:-)
באותו הנושא: