8 תשובות
לא כולם אבל זה הקטע שלהם הם מאמינים שהמשיח או ישו או אנערף יגיע כשכל העולם יהיה נוצרי ויקבל את ישו כמשיח
אל תכלילי, זה לא כולם.
יש לי יותר חברים אמריקאים נוצרים או נוצרים מישראל מאשר חברים יהודים ואף פעם לא קרה לי
זה כי קרה(לא מחייב) משהו בקשר לאמונה והם הרגישו שהם סוג של ניצלו מכל מה שהיה להם לפני והם רוצים שגם את תרגישי את זה ובגלל זה יש צורך להפיץ אותה כמה שיותר
בנוסף לזה ישוע ומה שכתוב בברית החדשה מצווים להפיץ את האמונה. גם מי שבאמת מאמין הוא רק ידבר על זה איתך אבל לא ינצר בכוח
הם רק מפיצים את מה שהם מאמינים בו
הבחירה היא שלך.
לתשובה הראשונה- לא נכון.
בנוסף לזה ישוע ומה שכתוב בברית החדשה מצווים להפיץ את האמונה. גם מי שבאמת מאמין הוא רק ידבר על זה איתך אבל לא ינצר בכוח
הם רק מפיצים את מה שהם מאמינים בו
הבחירה היא שלך.
לתשובה הראשונה- לא נכון.
שואל השאלה:
גם לי יש מלא חברים נוצרים אבל חלק ניצו לנצר אותי
גם לי יש מלא חברים נוצרים אבל חלק ניצו לנצר אותי
אנונימית
הדת הנוצרית (בלי קשר לנוצרים עצמם שלא בהכרח אכפת להם מהדת) דוגלת בזה שכל העולם יהיה נוצרי ומאמין בישו. יותר מכך, הם מאמינים שכל מי שלא האמין בישו או אפילו לא שמע עליו בחיים (שלא באשמתו) נידון לגיהנום(!).
לכן היו את מסעות הצלב הרצחניים ואת האינקווציזיות שעשו ליהודים זאת על מנת לנצר את כולם.
כמובן זאת בניגוד ליהדות שמאמינה בבחירה החופשית ובזה שלכל אחד יש את התפקיד שלו, כלומר אם אתה יהודי תשמור על היהדות ואם אתה גוי תשמור שבע מצוות בני נח (שלרוב זה מה שכולם עושים) ויש לך עולם הבא. יותר מכך נאמר בגמרא "קשים גרים לישראל כספחת" כלומר עדיף לנו שאנשים לא יתגיירו.
לכן היו את מסעות הצלב הרצחניים ואת האינקווציזיות שעשו ליהודים זאת על מנת לנצר את כולם.
כמובן זאת בניגוד ליהדות שמאמינה בבחירה החופשית ובזה שלכל אחד יש את התפקיד שלו, כלומר אם אתה יהודי תשמור על היהדות ואם אתה גוי תשמור שבע מצוות בני נח (שלרוב זה מה שכולם עושים) ויש לך עולם הבא. יותר מכך נאמר בגמרא "קשים גרים לישראל כספחת" כלומר עדיף לנו שאנשים לא יתגיירו.
ככה הם תמיד היו
שואל השאלה:
השכנה לא מפסיקה להטיף לי להאמין בישו ואומרת שהצרות שקראו לי זה בגלל שאני לא מאמינה בו !!!
היא לא מבינה שאני יהודייה ?
השכנה לא מפסיקה להטיף לי להאמין בישו ואומרת שהצרות שקראו לי זה בגלל שאני לא מאמינה בו !!!
היא לא מבינה שאני יהודייה ?
אנונימית
באותו הנושא: