3 תשובות
חוץ מהקטע האחרון לגיטימי
חוץ מהפוסט לגיטימי
ההערה האחרונה קצת מיותרת, לא הייתי מתייחסת לזה אבל לגבי כל שאר הדברים שמפריעים לך, כן לגמרי לגיטימי ואת לא צריכה להרגיש ככה, אף אחת לא צריכה להרגיש ככה.
אם את מרגישה ככה את צריכה לפתוח את הנושא ולדבר איתו על זה, הוא לא ידע מה את מרגישה אם לא תגידי לו.