7 תשובות
אין מה להיות לחוץ, אתה יודע את הציונים, הכל טוב, יהיה מעולה ואתה תצליח גם בהמשך החיים, בהצלחה רבה!!!
שואל השאלה:
אני לא זוכר את הציונים כל כך
ואני פוחד שאני לא אצליח לדבר מהתרגשות אני מחכה לזה מכיתה א' בערך
אני לא זוכר את הציונים כל כך
ואני פוחד שאני לא אצליח לדבר מהתרגשות אני מחכה לזה מכיתה א' בערך
יש לך את הציונים באתר של משרד החינוך והכל טוב, אל תדאג, זאת רק תעודה :)
שואל השאלה:
אף פעם לא הצלחתי להיכנס לאתר הזה
אף פעם לא הצלחתי להיכנס לאתר הזה
תרשום ציוני בגרות ותכנס עם תז
אם לא תצליח, תוריד אפליקציה בשם "תלמידים", שם כבר יש הכל
אם לא תצליח, תוריד אפליקציה בשם "תלמידים", שם כבר יש הכל
שואל השאלה:
זה יעבוד לי אם סיימתי י"ב בקיץ 2019?
זה יעבוד לי אם סיימתי י"ב בקיץ 2019?
את האמת שאין לי מושג כי אני ביא אבל אני מניחה שכן
באותו הנושא: