6 תשובות
כן מאוד
זה מצוייןן
לא, זה זוועה. 3 נקודות זה קריטי.
*סתם*
97 זה מדהיםם את יכולה לעוף על עצמך (:
ציון טוב זה מעל 99
אם היה לי שקל על כל פעם שקיבלתי 97 סופי אז הייתי מרוששת):