8 תשובות
קרה לי גם ככה
שואל השאלה:
אני מתפדחת
אני מתפדחת
אנונימית
כי פשוט אתם מדברים כל כך הרבה שזה מגיע לרמה שהוא כבר אומר לעצמו אין על מה לדבר ושאין לו כוח
שואל השאלה:
אז מה לעשות כדי שהוא בכל זאת יהנה לדבר איתי ושזה לא תהיה מטלה שצריך לסמן וי?
אז מה לעשות כדי שהוא בכל זאת יהנה לדבר איתי ושזה לא תהיה מטלה שצריך לסמן וי?
אנונימית
ממ אנשים אוהבים לדבר אל עצמם לרוב אבל יש לי אנשים שלא ידברו על עצמם כשנותנים להם
תנסי לדבר איתו על התחביבים שלו
תנסי לדבר איתו על התחביבים שלו
מבינה אותך אולי תנסי לדבר איתו על זה לא טוב לשמור
שואל השאלה:
אנחנו מדברים, אבל זה לא מרגיש כמו פעם
אנחנו מדברים, אבל זה לא מרגיש כמו פעם
אנונימית
תשלחי לו הודעה פשוט אולי הוא גם מרגיש ככה
באותו הנושא: