2 תשובות
לעשות גיבוי לכל הטלפון הקודם ואז להעביר את זה דרך האפליקציה של הios אם אני לא טועה
שואל השאלה:
אבל מה לגבי העברת סים? לפני או אחרי סיכרון המכשירים ?
אנונימית