75 תשובות
לא.. אני חושבת שזה מאוד מטופש לשייך מישהו לקהילה מסויימת רק בגלל סגנון שירים או בכללי דברים שהוא אוהב
לא
טוב מה שתגיד
שואל השאלה:
אתם אומרים לא
אבל זה נכון
אתם אומרים לא
אבל זה נכון
אנונימי
שואל השאלה:
זה הדעות של האנשים
זה הדעות של האנשים
אנונימי
השאלה היא מבפנים
אתה גיי או לא סוף פסוק
מוזיקה לא אומרת כלום על נטייה מינית
אתה גיי או לא סוף פסוק
מוזיקה לא אומרת כלום על נטייה מינית
שואל השאלה:
אני אישית לא גיי
אבל כן אנשים מחשיבים לפי מוזיקה
אני אישית לא גיי
אבל כן אנשים מחשיבים לפי מוזיקה
אנונימי
בוא אני אשאל אותך משהו אחר
למה מי שאוהב אנימה או משתמש באנדרואיד אתה לא מחשיב אותם כבני אדם ואתה שונא אותם אוטומטית?
למה מי שאוהב אנימה או משתמש באנדרואיד אתה לא מחשיב אותם כבני אדם ואתה שונא אותם אוטומטית?
שואל השאלה:
אה זה כי אני לא אוהב את שני הדברים האלה
אה זה כי אני לא אוהב את שני הדברים האלה
אנונימי
מצחיק שקראתי את הביו שלך
אתה מצפה שיבינו אותך ואת הטעם המוזיקלי שלך אבל אתה לא מקבל את מי שצופה באנימה...
(אלה אם כן זה היה בציניות)
ודעתי שזה בסך הכל מוזיקה (טובה) ולא צריך לשפוט בגלל זה
אתה מצפה שיבינו אותך ואת הטעם המוזיקלי שלך אבל אתה לא מקבל את מי שצופה באנימה...
(אלה אם כן זה היה בציניות)
ודעתי שזה בסך הכל מוזיקה (טובה) ולא צריך לשפוט בגלל זה
אתה מחשיב אחרים לפי סוג טלפון וסגנון אנימציה
זה נורא טיפשי שאחכ אתה מתלונן על זה
זה נורא טיפשי שאחכ אתה מתלונן על זה
שואל השאלה:
מה מצחיק? בסך הכל כתבתי שאני שונא את שני הדברים האלו ושלא יפנו אליי מהסוג הזה.
לא כתבתי שמי שאוהבת אנימה היא לסבית לדוגמה.
מה מצחיק? בסך הכל כתבתי שאני שונא את שני הדברים האלו ושלא יפנו אליי מהסוג הזה.
לא כתבתי שמי שאוהבת אנימה היא לסבית לדוגמה.
אנונימי
ו? אז אתה מצפה מאנשים שלא אוהבים 1d להקשיב לך? לפני שאתה מבקש מהסביבה משהו, תסתכל על עצמך
שואל השאלה:
סבבה אבל אנשים מחשיבים נטייה מינית לפי טעם של מוזיקה, זה שונה ממה שאני כתבתי בביו.
אני כתבתי בביו סך הכל שני דברים שאני שונא
סבבה אבל אנשים מחשיבים נטייה מינית לפי טעם של מוזיקה, זה שונה ממה שאני כתבתי בביו.
אני כתבתי בביו סך הכל שני דברים שאני שונא
אנונימי
אתה רציני? תלמד לקבל אחרים ואז יקבלו אותך
שואל השאלה:
מי אמר שאני לא מקבל אחרים? מה?
שוב, סך הכל כתבתי שני דברים שאני שונא.
מי אמר שאני לא מקבל אחרים? מה?
שוב, סך הכל כתבתי שני דברים שאני שונא.
אנונימי
נכון. אבל כן כתבת שאתה לא מחשיב אותם כבני אדם, וזה בדיוק על אותו עקרון שאותך מחשיבים כגיי (לפי טענותיך)
זה באמת שונה, אתה צודק. אני גם לא חושבת שזה הגיוני לשייך לאדם כלשהו נטייה מינית בגלל כל דבר בעולם חוץ מזה שיש לו את הנטייה המינית הזו. אבל את לא חושב שיש בזה משהו משותף? לשנוא אנשים רק כי הם אוהבים דברים מסויימים?
שואל השאלה:
זה שכתבתי אני לא מחשיב אותם כבני אדם זה בצחוק (קצת ציניות)...
אבל שכתבתי אני שונא אותכם זה כן רציני .
זה שכתבתי אני לא מחשיב אותם כבני אדם זה בצחוק (קצת ציניות)...
אבל שכתבתי אני שונא אותכם זה כן רציני .
אנונימי
1d זה אהבה
אל תספור אף אחד זה סך הכל טעם במוזיקה
ואני עם אנדרואיד חמוד
ואני עם אנדרואיד חמוד
טעם במוסיקה לא קובע על הנטייה המינית.
שואל השאלה:
אני לא מתפלא .. את דתייה חחח
אל תקחי את זה רציני
אני לא מתפלא .. את דתייה חחח
אל תקחי את זה רציני
אנונימי
שוב, אותו עקרון. גם זה שאומרים לך שאתה גיי כי אתה שומע 1d יכול להחשב בצחוק (קצת ציניות)
אל תדאג בסטי אני גם אוהבת הארי סטיילס
ואני קצת ענייה חח
ואני קצת ענייה חח
גם אני דתיה מה קשור
אתה רואה אתה בעצמך מתנהל לפי סטיגמות
אתה רואה אתה בעצמך מתנהל לפי סטיגמות
לא מבינה מה הקשר לזה שאני דתייה
אני פשוט לא חושבת שצריך לשנוא אנשים עפ דברים שהם אוהבים ולא פוגעים באחר
אני חושבת שלא הסברתי את עצמי טוב, אבל אני מקווה שהבהרתי את הנקודה שלי
יום טוב
אני פשוט לא חושבת שצריך לשנוא אנשים עפ דברים שהם אוהבים ולא פוגעים באחר
אני חושבת שלא הסברתי את עצמי טוב, אבל אני מקווה שהבהרתי את הנקודה שלי
יום טוב
שואל השאלה:
זאת שכתבתי לה
"אני לא מתפלא את דתייה, אל תקחי את זה רציני"
דיברתי בכלל ל sunflower, היא אמרה שיש לה אנדרואיד אז אמרתי לה שאני לא מתפלא כי היא דתייה וכל הדתיים יש להם אנדרואיד
זאת שכתבתי לה
"אני לא מתפלא את דתייה, אל תקחי את זה רציני"
דיברתי בכלל ל sunflower, היא אמרה שיש לה אנדרואיד אז אמרתי לה שאני לא מתפלא כי היא דתייה וכל הדתיים יש להם אנדרואיד
אנונימי
קודם כל לא נכון
אבל לא כזה אכפת לע
אבל לא כזה אכפת לע
אני לא מאלה שיקנו אייפון כדי להיות יותר יוקרתית או משהו נוח לי עם הפון שלי
שואל השאלה:
לא קשור ליוקרתי, פשוט אייפון יותר נוח ומסודר ממש חחח
לא קשור ליוקרתי, פשוט אייפון יותר נוח ומסודר ממש חחח
אנונימי
שואל השאלה:
זאת בעיה שלי עזבי חחח
זאת בעיה שלי עזבי חחח
אנונימי
אחי בטח שקשור חצי ממי שקונה קונה רק בשביל שיותר שיסתכלו עליו
שואל השאלה:
אז אני לא קניתי את זה בשביל זה..
אנדרואיד ממש מבולגן לדעתי
אז אני לא קניתי את זה בשביל זה..
אנדרואיד ממש מבולגן לדעתי
אנונימי
שואל השאלה:
מדויק אח שלי
תשובה יפה !
מדויק אח שלי
תשובה יפה !
אנונימי
לא
אם יש משהו שרוב הבנות שומעות
זה לא הופך את הבנים שעושים את זה אוטומטית לגייז
אם יש משהו שרוב הבנות שומעות
זה לא הופך את הבנים שעושים את זה אוטומטית לגייז
בוא נקבע לנו חתונה זורם?
תשמע אתה ממש צודק גם אני אגיד לא בתוך תוכי אני אחשוב שזה כן קצת גייזי הושפעתי מהחברה ומהחשיבה שלה וזה קשה לשנות את זה עכשיו
תראה
אני שומעת אותם ואני פאן
אבל לא כל מי ששומע אותם הוא מהקהילה
אני שומעת אותם ואני פאן
אבל לא כל מי ששומע אותם הוא מהקהילה
מילה אתה אחד הגברים
לדעתי זה קצת גיי אבל בסדר
זה הרבה יותר טוב מבן ששומע קארדי בי או ניקי מינאז' למשל
לדעתי זה קצת גיי אבל בסדר
זה הרבה יותר טוב מבן ששומע קארדי בי או ניקי מינאז' למשל
שואל השאלה:
כל מי שאומר שלא
נו עובדה שקיבלתי 7 נעצים
כל מי שאומר שלא
נו עובדה שקיבלתי 7 נעצים
אנונימי
בפעם האחרונה שבדקתי אני לא לסבית.
ובלי קשר גסטין ביבר מגעיל.
אנשים מטומטמים. מה אני אגיד לך.
ובלי קשר גסטין ביבר מגעיל.
אנשים מטומטמים. מה אני אגיד לך.
שואל השאלה:
זה שלא שאני מאוהב בהם
פשוט יש להם שירים ממש יפים וקול ממש יפה
זה שלא שאני מאוהב בהם
פשוט יש להם שירים ממש יפים וקול ממש יפה
אנונימי
שואל השאלה:
חד משמעית אנשים מטומטמים
חד משמעית אנשים מטומטמים
אנונימי
אה התבלבתי אני לא שומעת כיוון אחד.
וחס וחלילה שאת גסטין ביבר
וחס וחלילה שאת גסטין ביבר
לא הבנתי. אתה אומר שאנשחם מטומטמים כי הם שופטים אנשים לפי מה שהם שומעים. אבל אתה שופט אנשים לפי הסוג טלפון שלהם או מה שהם צופים.
מה לא בסדר בלהיות גיי
גיי זה. גבר שנולד עם היכולת להימשך רק לגברים ואין לזה שום פירוש אחר. אז די
עברתי על השירים שלהם ממש במהירות והם נשמעים אחלה
תשמע מה שאתה אוהב וכל מי שיורד על הטעם שלך במוזיקה פשוט טיפש
באמת
תשמע מה שאתה אוהב וכל מי שיורד על הטעם שלך במוזיקה פשוט טיפש
באמת
שואל השאלה:
תודה רבה חבר'ה
תודה רבה חבר'ה
אנונימי
כי פאקינג להקה של בנות וגם ביבר למרות
שלרוב אומרים גיי עח ביבר כי הוא נראה הומו
שלרוב אומרים גיי עח ביבר כי הוא נראה הומו
בגלל החברה המטופשת שיש היום
גם אני חושבת שזה גיי אבל פאק על מהה שאנשים חושבים
זה ממש לא אומר שאתה גיי אתה רק אוהב את המוזיקה שלהם זה ממש מעצבן אותי כל ההחללות האלה
אני אסכם במשהו אחד
טעם במוזיקה לא שווה נטייה מינית, זה הכל
טעם במוזיקה לא שווה נטייה מינית, זה הכל
כי אנשים הם מטומטמים וסטיגמטיים
כי זה זמרים שבנות נוטות להעריץ.. לא יודעת
אנונימית
כי הם חבורת בנים אז כאילו אתה אוהב בנים או וואטאבר
יואו יואו איזה פיגור באמת נמאס לי מהשאלות האלה
לא זה לא נחשב לגיי
לא זה לא נחשב לגיי
כי זה זמרים שבנות נוטות להעריץ.. לא יודעת
אנונימית
שמע זה די גיי
גיי זה מישהו שנמשך לבנים
זה לא שמי ששומע וואן דיירקשן הוא טכנית סטרייט?
**לא דעה שלי זה מה שאנשים אומרים
**לא דעה שלי זה מה שאנשים אומרים
אממ אני אף פעם לא שמעתי שאומרים את זה אבל מי שאוהב לשמוע 1d הוא לא גיי אוטומטית
איך הגעת לזה
מה לא
גבר ששומע גסטין אני אתחתן איתו
כי אנשים סתומים
אם נערה מעריצה להקה או זמר מסויים היא אוטומטית מטומטמת ונתקעה בגיל 10 ואם זה נער אז הוא סתם גיי
נמאס לי מסטיגמות האלו אבל זה לא שיש לי מה לעשות עם זה
אם נערה מעריצה להקה או זמר מסויים היא אוטומטית מטומטמת ונתקעה בגיל 10 ואם זה נער אז הוא סתם גיי
נמאס לי מסטיגמות האלו אבל זה לא שיש לי מה לעשות עם זה
אייפון זה לא נוח, זה מקש אחד ואין דרך אחרונית במקש הזה.
בכל מקרה, מוזיקה לא קשורה לנטיה מינית.
וזה שאתה " שונא" אנשים שרואים אנימה, זה כנראה בגלל הטראנד
בכל מקרה, מוזיקה לא קשורה לנטיה מינית.
וזה שאתה " שונא" אנשים שרואים אנימה, זה כנראה בגלל הטראנד
מה-
מוזיקה לא מגדירה את הנטייה מינית של בן אדם מה הקשר
מוזיקה לא מגדירה את הנטייה מינית של בן אדם מה הקשר
זה סתם מטומטם
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם אחד אחד 3>
תודה רבה לכולם אחד אחד 3>
אנונימי
כי זה גיי
וואי כל אלה שמעירים לו על הביו קצת ציניות אנשים
אנונימית