6 תשובות
את מלחיצה אותי הזמנתי לפני יומיים
אבל בכל מקרה כנראה יש להם עומס או משהו או שהחבילה שלך נתקעה במכס
אבל בכל מקרה כנראה יש להם עומס או משהו או שהחבילה שלך נתקעה במכס
שואל השאלה:
אני חושבת שיש להם עומס בגלל שמתחיל הקיץ וכולן צריכות בגדים
אני חושבת שיש להם עומס בגלל שמתחיל הקיץ וכולן צריכות בגדים
אנונימית
כן יכןל להיות לא חשבתי על זה
שואל השאלה:
הזמנתי ב30.5 ועכשיו שלחו הודעה שיקח אפילו עוד קצת
הזמנתי ב30.5 ועכשיו שלחו הודעה שיקח אפילו עוד קצת
אנונימית
שיט מה אוף איזה באסה
שואל השאלה:
כן ממש מבאס חבל שלא הזמנתי אקספרס
כן ממש מבאס חבל שלא הזמנתי אקספרס
אנונימית
באותו הנושא: