6 תשובות
את מלחיצה אותי הזמנתי לפני יומיים
אבל בכל מקרה כנראה יש להם עומס או משהו או שהחבילה שלך נתקעה במכס
שואל השאלה:
אני חושבת שיש להם עומס בגלל שמתחיל הקיץ וכולן צריכות בגדים
אנונימית
כן יכןל להיות לא חשבתי על זה
שואל השאלה:
הזמנתי ב30.5 ועכשיו שלחו הודעה שיקח אפילו עוד קצת
אנונימית
שיט מה אוף איזה באסה
שואל השאלה:
כן ממש מבאס חבל שלא הזמנתי אקספרס
אנונימית