20 תשובות
למה הילדה מנסה לעשות סיכסוך?
שואל השאלה:
כי היא מקנאה בזה שאני חברה שלהן
אנונימית
אז תדברי איתה על זה
שואל השאלה:
לא אפשרות אחרת?
אנונימית
אפשרות 2 זה להרביץ לה
היא חצופה
לא הבנתי, החברה הזאת היא חברה שלך גם? ואיך קוראים לה אם אפשר לשאול?
אנונימית
שואל השאלה:
הילדה שמסכסכת לא חברה שלי אבל היא מסתובבת איתנו.. ואסור להגיד שמות
אנונימית
אה הבנתי. ואת לא יכולה פשוט להגיד לי את השם של זאתי שמסכסכת?
סתם מעניין אותי
אנונימית
שואל השאלה:
איך את חושבת שקוראים לה?
אנונימית
לא יודעת, לפחות תגידי לי אות ראשונה
אנונימית
שואל השאלה:
ע
אנונימית
עלמה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא ואת לא עוזרת לי בשאלה שלי
אנונימית
ואני לא מכירה, כאילו אני כן מכירה מישהי בשם הזה, פשוט ב- א
אנונימית
אה אוקיי חחח
אנונימית
מה השאלה אבל?
אנונימית
שואל השאלה:
איפה את גרה?
אנונימית
תל אביב, למה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני בנתניה, את לא מכירה אותה
השאלה היא מה לעשות בנוגע לעניין
אנונימית
מבינה אותך, אז אולי תנסי להתרחק, או פשוט לדבר אם הילדה הזאת, לא יודעת, תאמת שאני גם סוג של במצב כזה, ואין לי מושג מה לעשות :(
אנונימית