9 תשובות
לא זה מעצבן שמתקנים
אבל אתה יכול מדי פעם לא להגזים
לא,לא כיף לקבל הערות
אם זה מפריע לך כן אבל אתה יכול גם להגיד לה כדי שזה לא יקרה ליד אנשים אחרים או משהו
זה מעצבן ויש מצב שיש לה דיסלקציה
לא
בתור אחת שהיו לה הרבה שגיאות כתיב ואקס שלי היה מעיר לי על זה זה לא היה נעים הרגשתי ממש נורא עם זה אבל . אני דווקא עכשיו מודה לו על זה כי אחרי הכל זה היה רק לטובתי
מה הבעיה לתקן.. אם זה מציק לך אם זה לא כריטי אז לא.. אבל לא חושבת שהיא אמורה להיפגע מזה..
רצוי שלא אבל אם זה מפריע לך אתה יכול לתקן קצת
אנשים שונאים שמתקנים אותם בשגיאות כתיב, וחבל להרוס את הקשר על שגיאות כתיב....