10 תשובות
למה שתעביר???? זה ארגון טרור
בנט אמר שהוא יעביר יותר מביבי
אנונימי
שואל השאלה:
אתם לא חושבים שזה קצת מסוכן לא להעביר להם כספים? הם עלולים לאיים עלינו בהסלמה נוספת.
אנונימי
יותר מסוכן להם מאשר לנו
אנונימי
אני חושבת שזה הדבר הנכון לעשות. אני סומכת על אילו שמבינים בזה יותר ממני (ראש הממשלה והמפלגות שאיתו)
עריכה -
התכוונתי שהדבר הנכון לעשות זה לא להעביר להם כסף. שזה מוצדק.
מעולה

ולתשובה הראשונה היינו צריכים להעביר להם כסף בשביל שהם ידאגו לאזרחים שלהם שבכלל הם השתמשו בכסף בשביל נשק
^
אנונימי
^אתה מתכוון אליי? (אנונימי)
אם כן התכוונתי שהדבר הנכון הוא *לא* להעביר כסף לחמאס
טעות שלי
לא קראתי נכון
אנונימי
מוצדק מאוד אחר כך זה חוזר אלינו בתור טילים לבניית מנהרות זה בקושי מגיע לאזרחים