5 תשובות
לא חייבים לסיים בטוב
למעשה אם תסיימו ברע תהיה לך הצדקה לא לדבר איתו
שזה מה שאת צריכה כרגע
בהצלחה
שואל השאלה:
tapuzzz- אני חייבת לסיים את זה בטוב אחרי כל מה שעברנו 10 חודשים ביחד אני לא יכולה להשאיר את זה ככה
אנונימית
אז תשלחי לו הודעה שמסביר הכול, תסיימי את זה בטוב אך ורק בשביל עצמך, תביעי שאת שמחה שיצאתם ובזמן שיצאתם היה טוב, שכך או כך את מקווה ששניכם תהיו שמחים ותסיימי באיזה מחמאה עליו (כזו שלא קשורה לזה שהייתם בזוגיות, כמו נגיד אתה ממש מצחיק או חכם או טוב בפאזלים)
חכי כמה ימים, תחשבי על זה.
תנסי להתנתק
יש לזה שני סצנריות סצנה ראשונה את חוזרת אליו עם בכי וסליחות ורגשי אשמה (סוף רע) סצנה שנייה ש לא חושבים על זה יותר מדי וממשיכים הלאה ומתגברים על העניינים ולומדים(סוף טוב)