8 תשובות
אני לא מרגישה רע, אבל אם ככה אתה מרגיש אתה לא חייב לאכול
אני לא
לא אכפת לי מחיות
הייתי מעריץ, אבל כולך אכזבה^
אף פעם לא הייתה לי רגשות אשם כשאני אוכלת בשר, העדה שלי בנוייה על בשר ואני לא יכולה להחליף את זה
אבל זה בסדר לגמרי
כן ואם זאת בשר זה טעים