8 תשובות
אני לא מרגישה רע, אבל אם ככה אתה מרגיש אתה לא חייב לאכול
אני לא
לא אכפת לי מחיות
לא אכפת לי מחיות
הייתי מעריץ, אבל כולך אכזבה^
גם אני
אף פעם לא הייתה לי רגשות אשם כשאני אוכלת בשר, העדה שלי בנוייה על בשר ואני לא יכולה להחליף את זה
אבל זה בסדר לגמרי
אבל זה בסדר לגמרי
כן ואם זאת בשר זה טעים
באותו הנושא: