27 תשובות
הוא צודק
אנונימי
הוא צודק
אנונימית
האבא באמת צודק
אנונימית
שואל השאלה:
במה הוא צודק?
במה הוא צודק?
את מושפעת מהחברה שלך
אנונימי
מה צודק יש לה כל זכות לחשוב אחרת ולהביע תמיכה כם אם הבן אדם לא חלק מהקהילה.
אנונימית
שואל השאלה:
מה הפאקינג קשר? הרגע הסברתי שאני לא.
היה לי את הדעות האלה לפני שהכרתי בכלל חברות מהלהטב, והייתי בבצפר דתי שבכלל לא ידעתי מה זה עד כיתה ז אז ממה אני פאקינג מושפעת?
תכננתי ללכת למצעד של הנוער, ובמחינתי כן צריך, זה חשוב בשבילי.
מה הפאקינג קשר? הרגע הסברתי שאני לא.
היה לי את הדעות האלה לפני שהכרתי בכלל חברות מהלהטב, והייתי בבצפר דתי שבכלל לא ידעתי מה זה עד כיתה ז אז ממה אני פאקינג מושפעת?
תכננתי ללכת למצעד של הנוער, ובמחינתי כן צריך, זה חשוב בשבילי.
וואי איזה תגובות של ילדים מביכים הוא ממש לא צודק
שואל השאלה:
אוקיי תגידו שהוא צודק תסבירו במה הוא צודק
הוא פשוט אסר עליי את זה, ולגמרי זילזל בזה.
אוקיי תגידו שהוא צודק תסבירו במה הוא צודק
הוא פשוט אסר עליי את זה, ולגמרי זילזל בזה.
פשוט לא אכפת מההמואים לדעתי הוא צודק
אנונימי
שואל השאלה:
אבל לי כן אכפת, אני כן רוצה להראות תמיכה.
אבל לי כן אכפת, אני כן רוצה להראות תמיכה.
שואל השאלה:
אין לו זכות לאסור עליי לתמוך בהם אין לו זכות להחליט מה הדעות שלי, ולפי הזילזול שלך הבנתי שאתה הומפוב ומבחינתי אין טעם לריב עם הומפובים, זה חסר טעם.
אין לו זכות לאסור עליי לתמוך בהם אין לו זכות להחליט מה הדעות שלי, ולפי הזילזול שלך הבנתי שאתה הומפוב ומבחינתי אין טעם לריב עם הומפובים, זה חסר טעם.
את יכולה לתמוך במי שאת רוצה אבל הוא יכול לאסור עליך ללכת לכל מיני מקומות
למה? כי הוא אבא שלך ואת קטינה
למה? כי הוא אבא שלך ואת קטינה
שואל השאלה:
וזה מצעד הגאווה, לא מצעד התועבה. תבדוק בגוגל לפני שאתה רושם שטויות אחי
כמו שאמרתי, אין טעם לריב הם הומפובים.
וזה מצעד הגאווה, לא מצעד התועבה. תבדוק בגוגל לפני שאתה רושם שטויות אחי
כמו שאמרתי, אין טעם לריב הם הומפובים.
הכל בעיני המתבונן
אצלי כל המשפחה הומופובית ואני הומו וטראנסקסואל
אנונימי
שואל השאלה:
כל הכבוד על האומץ להיות עצמך גאה בך! :)
כל הכבוד על האומץ להיות עצמך גאה בך! :)
הוא בחר באנאגוניזם את בחרת בלא לתגמל את זה. מוזמנת לומר לו.
איזה שם לא מעניין לומר מצעד התועבה זה בוגר כמו שילד יאמר מדעאיכס ואז אתה קורא לה קטינה שמעיד שהיא לא בוגרת מספיק... שונא להטב? יופי לך אבל אם אתה תתאמץ בשביל להראות כמה אתה שונא את זה ככה זה נראה מבילך
האבא צודק
^^^^^^^ארבעת הראשונים
מה לעזאזל איך הוא צודק?! סתם עוד הומופובים פה בסטיפס בבקשה שואל/ת השאלה תתעלמו...
חכי לזמן שאת לא כועסת עליו לגמרי, משהו יותר רגוע, ודברי איתו על זה באמיתי. תגידי לא שזה לא שטויות, ושזה חלק משמעותי מהחיים שלך ללא קשר לחברים שלך ולשון השפעה... אם לא עובד אז אני כבר לא יודעת נסי לשרוד עד העתיד... בהצלחה לך יקירה
מה לעזאזל איך הוא צודק?! סתם עוד הומופובים פה בסטיפס בבקשה שואל/ת השאלה תתעלמו...
חכי לזמן שאת לא כועסת עליו לגמרי, משהו יותר רגוע, ודברי איתו על זה באמיתי. תגידי לא שזה לא שטויות, ושזה חלק משמעותי מהחיים שלך ללא קשר לחברים שלך ולשון השפעה... אם לא עובד אז אני כבר לא יודעת נסי לשרוד עד העתיד... בהצלחה לך יקירה
שואל השאלה:
לול, אז אני אוהבת ככ את המחשבות החולות שלי, אני מקווה שתמיד יהיו לי אותם.
לול, אז אני אוהבת ככ את המחשבות החולות שלי, אני מקווה שתמיד יהיו לי אותם.
מה לזעזאל עובר על התגובות פה. אני לחלוטין מסכימה איתך ותמוכת בך. העובדה שחברה שלך אולי תומכת בלהטב לא אומר שלך אסור לתמוך בלהטב או שאת מושפעת, זה כזה טיפשי.
די עם כל ההומופובים פה, נמאסתם.
די עם כל ההומופובים פה, נמאסתם.
את צודקת, תתמכי במה שבא לך
עצם זה שהוא בן אדם מבוגר ולא קולט שזה שאת הבת שלו לא אומר שאתם חייבים לחלוק את אותו מוח עם אותן דעות, מראה שהוא בבעיה רצינית
אי אפשר לשנות בן אדם בגילו כנראה, הוא פרמיטיבי ושקוע בדעה שלו
פשוט את תמשיכי בשלך... תחשבי מה שאת רוצה ותתמכי במה שאת רוצה
וכל עוד את תחת חסותו יש לו את היכולת להחליט עלייך לא ללכת למצעדים וזה מצער
אבל יום אחד את תהיי חוקית ותוכלי לעשות מה שאת רוצה
עצם זה שהוא בן אדם מבוגר ולא קולט שזה שאת הבת שלו לא אומר שאתם חייבים לחלוק את אותו מוח עם אותן דעות, מראה שהוא בבעיה רצינית
אי אפשר לשנות בן אדם בגילו כנראה, הוא פרמיטיבי ושקוע בדעה שלו
פשוט את תמשיכי בשלך... תחשבי מה שאת רוצה ותתמכי במה שאת רוצה
וכל עוד את תחת חסותו יש לו את היכולת להחליט עלייך לא ללכת למצעדים וזה מצער
אבל יום אחד את תהיי חוקית ותוכלי לעשות מה שאת רוצה
חלאם שם בדוי
אמרתי שהיא קטינה כדי לומר למה אבא שחב יכול להחליט אם היא תלך לזה או שלא
לא אני לא שונא להטב אני מתנגד למה שהם עושים
אמרתי שהיא קטינה כדי לומר למה אבא שחב יכול להחליט אם היא תלך לזה או שלא
לא אני לא שונא להטב אני מתנגד למה שהם עושים
לדעתי זה זכותו לאסור עליך ללכת לשם כי הוא אבא שלך ואת עדיין קטינה. (לא אומרת שהוא צודק, לא אומרת שהוא לא צודק)
אנונימית
הוא ממש לא צודק למה כל האנשים כאן הוהופובים