7 תשובות
מעולה כל הכבוד!
שואל השאלה:
אם הייתי כותבת בעברית הייתי כותבת יפה יותר
יש לי עוד הרבה להגיד לה, אני אוהבת אןתה כל כך ולא מאמינה שהיא עוזבת
אני אתגעגע אלייך כל כך חחח
אם הייתי כותבת בעברית הייתי כותבת יפה יותר
יש לי עוד הרבה להגיד לה, אני אוהבת אןתה כל כך ולא מאמינה שהיא עוזבת
אני אתגעגע אלייך כל כך חחח
אנונימי
שואל השאלה:
תודה על העזרה :)
תודה על העזרה :)
אנונימי
וואו זה חתיכת מכתב!!!! כל הכבוד!!! האנגלית מושלמת לדעתי, (אני דוברת אנגלית בבית ועושה 5 יחל אנגלית) רק בלי קשר אחרי המשפט תודה על השיעורים שלך שגרמו לי לצחוק כ"כ הרבה ועל המשחקים הכיפיים אני הייתי מוסיפה משהו על זה שלמדתי כ"כ הרבה מהשיעורים האלה. אבל מבחינת האנגלית עצמה, זה מעולה!!!
שואל השאלה:
תודה רבהה אני אוסיף
יש לך אולי רעיון?
תודה רבהה אני אוסיף
יש לך אולי רעיון?
אנונימי
שואל השאלה:
בטוח??
בטוח??
אנונימי
זה ריגש אותי למרות שאני לא המורה *-*
לא חושבת שיש טעויות
לא חושבת שיש טעויות
באותו הנושא: