5 תשובות
הכול יפה לדעתי אצל בני אדם כל עוד הם שלמים עם זה.
אכן כן
אני לא בן אבל זה מושלם הלוואי עליי חחח לדעתי זה השילוב הכי יפה
ממש יפה.אין עוד מה להגיד
כן
באותו הנושא: