8 תשובות
באמת שהציון הזה מושלם אחותי יש לי ילד בכיתה שקיבל ממוצע 28 ..
תמיד תחשבי שיכל היה להיות יותר גרוע
מה רע ב-89?
נשבעת אני מקבלת עובר אני שמחה
מה 89 זה ממש אחלה
לא קיבלתי ממוצע כי לא עשיתי בגרויות ואני אצטרך להשלים הכל בחורף. תמיד יכול להיות גרוע יותר
את סך הכל בת 13 ולמרות שהבדל של נקודה יכול להרגיש כמו הבדל בין חיים ומוות בגיל הזה אני מבטיח שזה לא משנה כלום.
הציונים היחידים שמשנים באמת הם ציוני המגן והבגרויות שלך, ועד אז יש לך 3 שנים לפחות
אנונימי
שואל השאלה:
זה פשוט עוד נקודה ממצוינות ועבדתי בשביל זה ככ קשה ,זה מתסכל שזה רק עוד נקודה
אפשר פירוט לגבי מה זה מצוינות?
אנונימי
הלוואי עליי
pv
את יכולה אולי לבקש לעגל? או נגיד לשאול אם יש דרך לעלות את הציון?