התחברות
הרשמה
הפגנה של מיליון אנשים זה הרבה?
15 ביוני 2021, 19:05
הפגנות
ישראל
מחאה
2 תשובות
ברור
ר
רסר של סטיפס
שואל השאלה:
^
בעיראק
אנונימי
באותו הנושא:
מדוע אנשים רבים, במיוחד שמאלנים, מזלזלים בהנחיות והולכים לים ולהפגנות?
יש כרגע תיאוריה שאומרת שבכלל אין 4 מיליון מתחסנים ומשקרים לנו והרבה פחות אנשים התחסנו.
למה בהפגנת האתיופים אנשים התעצבנו על ההפגנה על חסימת הכבישים והכל?
רבע מיליון אנשים זה הרבה בהפגנות?
למה יש ככ הרבה הפגנות נגד נתניהו? כאילו סבבה שהם רוצים ראש ממשלה אחר אבל מה הוא עשה לאזרחים שהם עושים מיליוני הפגנות?
שני מיליון 400 אנשים בהפגנה זה הרבה?
איך יש יותר מ9 מיליון משתמשים במיקמק (פעם אחרונה שבדקתי) ויש פחות מ9 מליון אנשים בישראל.-.?
אם הפגנות זה משהו חוקי למה בהפגנות יש משטרה והרבה אנשים נעצרים?
2.5 מיליון אנשים בהפגנה זה מלא מלא ?
איך במיקמק יש 10 מיליון משתמשים אם יש רק 8 מיליון *אנשים* בארץ.-.?
יש 8.9 מיליון איש בישראל..גם לכם זה לא נשמע כזה הרבה?