37 תשובות
כן
גם אם הוא היה יהודי לא ניגשים לזרים ברחוב
בלי קשר לזה שהוא ערבי למה את ניגשת לזרים?
בלי קשר לגזע מין דת
נראלי עדיף שלא תגשי לאדם זר
בלי קשר לזה שהוא ערבי לא לגשת לאנשים זרים שאת לא מכירה אין לך מה לדבר איתם.. :)
את מוזרה
עצם השאלה מראה לי שאת גזענית וכמעט כולם פה גזענים
מה הבעיה לגשת לפועל ערבי ולדבר איתו?
אם זה היה יהוד את היית ניגשת לדבר ולא היית שואלת שאלה כזאת
אנונימי
למה את צריכה לגשת לזרים??? משעמם לך??
כן למה לא
לא הבנתי מה מטרת השאלה שלך
א. אני אישית לא הייתי מתקרב בגלל המצב ובגלל איפה שאני גר
ב. למה שתגשי אל אדם זר?
כאילו סתם ככה?
בלי קשר לעדה דת או וואטאבר , לא הייתי סתם ככה מדברת עם אדם זר בעיקר בזמן שהוא עובד
לא ממש הבנתי למה הרוב כותבים שזה לא היה בסדר אם היא הייתה ניגשת אליו - בגלל שהוא 'זר'.
כי כשגבר מתחיל עם אישה , או להפך - גם זה נחשב לזה שהם זרים, וזה עדיין נחשב לבסדר , וזה אותו עיקרון
אנונימית
ממש לא לגשת לזרים!
חוץ מזה מה יש לך לגשת איליו?
אנונימי
אני מבינה שהוא ברשימת ה"אנשים שעוד לא דיברתי איתם"
שואל השאלה:
רציתי להכיר אותו, זה כמו שניגשים סתם ככה לאנשים להכיר אותם אז מה הבעיה פה ?
אנונימית
אעע כלום שום בעיה חוץ מזה שאת קריפית
בת כמה את ?
אנונימי
שואל השאלה:
23
אנונימית
כן אם את רוצה
אם הוא מוצא חן בעינייך
פשוט קצת מביך חח
עוד יותר קריפי._.
אז תהיי בריאה.. חשבתי את ילדה מה יש לך ללכת איליו? אחרי זה תגמרי בכפר ותבכי לאמא ואבא שלך שיצילו אותך
אנונימי
נראלי שכע
אבל זה ממש מפחיד
ברור שכן! תיגשי אליו דברו אולי זה יזרום למשהו את לא יודעת מה העתיד מכין לך לכי על זה❤

(וזה לא אמור לך לשנות אם זה יהודי או ערבי אבל סבבה..)
"לא מדברים עם זרים", "מה יש לך לדבר עם זר?"
חבר'ה.. למה אתם אנטי? אתם פעם ניסיתם פשוט עם מישהו שאתם לא מכירים? אין בזה שום דבר רע, אנשים לא עד כדי כך רעים כמו שאתם חושבים. זה שאני אדבר עם זר לא אומר שהוא עכשיו ידקור אותי או יאנוס כן? אפשר סתם להגיד "שלום, אתה עובד כאן?" מה הבעיה בשאלה הזאת ומה הבעיה בלדבר עם זרים?

לשאלה, אין שום בעיה לגשת לפועל ערבי ולדבר איתו
Hex
^תשובה מדהימה! עומדת מאחורי כל מילה שלך!
לא הבנתי מה הבעיה לגשת למישהו ולדבר איתו?
לא מוצא בעיה בזה, כמו שאומרים לבן אדם שמנקה את הרחובות תודה ויש כאלו שמפתחים איתו שיחה ומדברים איתו
ללא קשר לזה שהוא ערבי, ההורים שלך לא לימדו אותך לא לדבר עם זרים ברחוב
לא. עזבי אותו, הוא עובד
כן למה לא
דיי צחקתי למה מינוס
בתור ערבי ממליץ לך שלא...
ערבים שהם פועלים אני מכיר אותם ואני בעצמי מתרחק מהם אנשים מאוד נחותים ולא מכובדים.
ללא כל קשר לכך שהוא ערבי.
לא לדבר עם זרים בכלל, לא כדאי.
אייווה
מה? כאילו עזבי הבן אדם עובד ולמה לך לגשת לדבר איתו. זה לא משנה מה המוצא פשוט נשמע לי מפגר.