11 תשובות
לאנשים כאלו אסור להתייחס
יכול להיות הם סתם רוצים להציג לך
אני די בטוח שאת הטעם של אנשים אחרים
סתם מניאקים
תתעלמי מהם
שואל השאלה:
(הם אמרו שהגוף שלי מכוער כי אני יותר מידי רזה)
אז אמרו

וכמובן שאם את יותר מדי כזה את צריכה להתחיל לאכול
בנות רזות וגבוהות זה הכי מושך שיש!
הם סתם מחפשים להוריד אותך, אל תתני להם
את מבינה שהם סתם אמורים את זה כדי לרדת אלייך לא באמת כי הם חושבים את זה או לא זה למה להתעלם כי זה סתם שיט שילדים אמורים
שואל השאלה:
לדעתם אני יותר מידי רזה אבל אני בסדר גמור המשקל של בסדר אבל הגוף שלי סוג גוף רזה ..
ודבר שני אני יודעת שזה לטובה אבל לא אומרים לרזה להתחיל לאכול כמו שלא אומרים לשמנה להרזות
אני גם רזה לגבוה אל תשימי עליהם הם סתם מגעילים!
אל תתני להם להוריד לך את הבטחון
את יפה כמו שאת, שימי פס על מה שאנשים אומרים או חושבים עלייך כי תמיד יהיו את הממורמרים שיקנאו
ממש רזה וגבוהה
זה אחלה דבר,
הם מקנאים בך,
תפני דחוף לאנשים שמעריכים אותך
ותבקשי את חוות דעת שלהם, ומה ניתן לשפר