23 תשובות
כן, מזל טוב:)
ברור, מזל טוב
סוחטת מזל טוב שכמותך
ומזל טוב!!!
ברור
מזל טוב!!!!❤
בטח, זה מרגש וכיף
(אני לא מתרגשת כי זה כמו עוד כל יום רגיל) אבל זה בסדר גמור לשמוח ולהתרגש....
ומזל טוב (o)
ודאי שכן! מזל טובב!!
שואל השאלה:
תודה לכולם ❤
אנונימית
ברור
מזל טוב❤❤
ברור שזה נורמלי למרות שאני אישית אדישה רצח יום לפני היומולדת ומנמיכה ציפיות כדי שלא ייהרס לי
ומזל טוב בסטיי
מזל טוב סיס וכן נורמלי לחלוטין
ברור שזה נורמלי, מזלטט
כמובןן מזל טובב
ברור! מזל טוב מושלמת
ברור, מזל טובב
ברור שזה נורמלי, מזל טוב!!(:
זה נורמאלי לגמרי ומזל טוב!
שוב מזל טוב! :)
מזל טובבבבבב!!!!!! בת כמה את היום?? :)
אנונימית
מזל טובב נסיכה❤❤<3
מה. ברור שזה נורמלי
לא
ברור, מזל טוב❤