3 תשובות
אני הולכת לעשות קודם תיאוריה
אני עשיתי קודם תיאוריה ואז שיעורי נהיגה.
כי אם את נכשלת בתיאוריה זה סתם מעכב ומעצבן ועדיף רק אחרי שעברת תיאוריה ישר שיעורי נהיגה ככה לא יהיו הפרעות.
כי אם את נכשלת בתיאוריה זה סתם מעכב ומעצבן ועדיף רק אחרי שעברת תיאוריה ישר שיעורי נהיגה ככה לא יהיו הפרעות.
עדיף לפני כדי שזה לא יעכב אותך
באותו הנושא: