20 תשובות
לא מצחיק
אני בוכה
ממש אבל
ממש כפויית טובה את.
יודעת מה? אם תתבעי אותם אני מאחלת לך שלא ידברו איתך יותר בחיים.
תדברי איתי יש לי עורך דין כריש השאר סתם דגים
שואל השאלה:
אני ממש לא כפוית טובה הם הביאו אותי לעולם המזעזע הזה ואני רק סובלת הם הכפויי טובה בסיפור הזה
אנונימית
חשבתי שלרגע את צינית מסתבר שלא
תתחילי להעריך את ההורים שלך אמא שלך סחבה אותך 9 חודשים והמינימום שמגיע לה זה כבוד.
ההורים שלך טיפלו בך האכילו אותך ואני מאמינה שהם רוצים הכל רק לטובתך אם לא הולך לך בחיים האישיים שלך את ממש לא צריכה להפיל את זה על ההורים שלך.
אנונימית
אם העולם אכזר פשוט תתאבדי וזהו
אנונימית
זה לא סבבה שאת אומרת את זה
אנונימית
אז תתאבדי
אנונימי
אחי לא אומרים דברים כאלה לא משנה מה.^
אני הכי צינית שיש אבל הגזמת
זה בצחוק?
סתמי ת'פה
פיק מי צ'וס מי לאב מי
אנונימית
אחלה ספאם