8 תשובות
אני חושבת סביבות ה20 ומשהו אבל כדאי לבדוק אני לא בטוחה ב100 אחוז
אני לא בטוחה אבל רסקיו זה בכלל לא מרגיע.. זה סתם צמחים
50-70אני חושבת
זה כן עוזר, אבל קצת.
שואל השאלה:
למה חרטא?
שואל השאלה:
יש לזה ריח ממש חזק של אלכוהול נראלי ערק עם ריח של תמצית דובדבנים כזאת
לא בטוחה, אבל הבנתי שהם שינו את הטעם ואת הריח, קודם לא היה ככה
שואל השאלה:
אופס קניתי של ה10 מ"ל בסופר פארם וזה עלה 70 שקל ויש לזה ממש ריח של ערק יש בזה אלכוהול?