7 תשובות
כן אבל לא תמיד
כן מאוד
שואל השאלה:
יש גם מושקעים
מה זה משנה מה יותר מעניין? ספאמים זאת לא המהות של האתר, הספאמים הורסים אותו ומונעים משאלות חשובות באמת לקבל תשובות...

אני מודה שיש ספאמים שאולי יותר מעניינים, אבל זה ממש לא אומר שצריך להספים וזה בכלל לא מה שצריך להיות באתר. יש גם ספאמים שאי אפשר בכלל להבין שהם ספאמים, על דברים חמורים כמו התאבדויות או אונס או סתם דברים אחרים.

בקיצור, זה לא משנה כמה זה מעניין או לא מעניין. זה דבר שלא צריך לקרות.
אני אוהבת את הספאם הזה :0