5 תשובות
סיימ אל דאגה יקירי..
שואל השאלה:
i gotchu fam<3
i gotchu fam<3
אנונימי
שואל השאלה:
בכאב ובצער רב אני מודיע שהלב שלי נשבר ליטרלי נהייתי קר
בכאב ובצער רב אני מודיע שהלב שלי נשבר ליטרלי נהייתי קר
אנונימי
פשוט מרגישים..
זה כואב ופשוט יודעים, וכן זה אפשרי
באותו הנושא: