5 תשובות
סיימ אל דאגה יקירי..
שואל השאלה:
i gotchu fam<3
אנונימי
שואל השאלה:
בכאב ובצער רב אני מודיע שהלב שלי נשבר ליטרלי נהייתי קר
אנונימי
פשוט מרגישים..
זה כואב ופשוט יודעים, וכן זה אפשרי