התחברות
הרשמה
רק לי יש חולשה ממש גדולה לחיילים שלנו?
כאילו כול פעם שאני רואה כתבה על חייל הלב שלי מוצף באהבה ואני לא מפסיקה לרעוד ולהתרגש כמו כלב שיוצא לטיול באמת שככה אני מרגישה ,אני אוהבת אותם בטירוף ואני מפחדת עליהם רצח על כול דבר קטן שקורה רק לי כאילו??
14 ביוני 2021, 21:26
חיילים
חולשה
גיוס
ישראל
מלחמה
4 תשובות
גם לי אין עליהם
ב
ברהנו מלך ישראל
אמאלה כן
ח
חתול שחור.
לכולנו
A
ANNE-
גם לי יש בערך.
יש לי חולשה לאחותי
ה
הגמל המנשנש לנצח(נאקה)
באותו הנושא:
מה אתם אומרים על ההתנהגות של החיילים שלנו?
אני באמת לא מבינה למה עושים את זה לחיילים שלנו?
יש לי חולשה לחיילים (בת 17) לא היה לי חבר אף פעם וממש באלי חבר חייל או מישהו שגדול ממני בשנה שנתיים אני היחידה ככה?
רק לי יש חולשה לחיילים במדים בקטע מטורף?
שיר שכתבתי הרגע על יום הזיכרון ועל החיילים שלנו, אשמח לראות מה דעתכם:
בנות,למה יש לנו חולשה לחיילים?
זה נכון שלרוב הבנות יש חולשה לחיילים?
רק אני רואה את הרצון שלנו להיות חברותיים כחולשה ?
למה לחיילים שלנו יש נשק וכשהם משתמשים בו במצבים שונים הם נכנסים לכלא??
רק לי יש את החולשה הזו לחיילים במדים?
לחיילים יש חופש? כמו שלנו יש חופש גדול לדוגמה, או שפשוט הם משרתים שנתיים שלוש בערך בלי הפסקה