2 תשובות
שמן לשיער של שמן מרוקאי הוא מעולה
^ מחזקת את ההמלצה על השמן לשיער של מרוקאן אויל. הסרום הכי טוב לשיער שניסיתי, וחד משמעית שווה את הכסף.
אוסיף גם שאני מאוד אוהבת את המסכה שלהם (עם הפקק החום).
אוסיף גם שאני מאוד אוהבת את המסכה שלהם (עם הפקק החום).
באותו הנושא: