התחברות
הרשמה
הבייביסיטר שאלה אותי אם אני יכולה לבוא היום בשעה מסוימת ורשמתי רק "כן", זה יבש מידי? אני לא יכולה להוסיף עכשיו עוד משהו
14 ביוני 2021, 19:39
בייביסיטר
5 תשובות
לא
ב
ברהנו מלך ישראל
זה אחלה
א
אה כן
לא זה לא יבש זה סבבה
י
ילדה מש(ו)עממת
נעע
ש
שוקולדדד
לא זה בסדר
L
Lady Midnight
באותו הנושא:
אני עושה בייביסיטר והאישה שאלה אותי בוואצפ כמה אני לוקחת לשעה, מה לענות?
יש פה מישהו שעושה בייביסיטר שאני יכולה לשאול אותו כמה שאלות?
אם חד הורית שפרסמה שהיא מחפשת בייביסיטר ופניתי אליה, והיא שאלה אותי אם אני יכולה לקחת לה רק 20 שקל לשעה? מה אתם אומרים?
איך לכתוב למישהי שאני לא יכולה לעשות בייביסיטר למתי שהיא שאלה?
מישהי שאלה אותי אם אני יכולה לעשות לה בייביסיטר ובכמה אני עושה...
מישהי שאלה אותי אם אני יכולה לעשות בייביסיטר לבת שלה בערב
סיימתי בייביסיטר ב12 בלילה היא אמרה לי שהיא לא יכולה להחזיר אותי כי היא לא יכולה להשאיר תילדים לבד.אז הלכתי ברגל והיא
מה זה אומר ניידת?(מישהי שאלה אותי לגבי בייביסיטר)
אם מישהי שואלת אותי אם אני יכולה לעשות לה בייביסיטר לא נעים לי לכתוב רק: לא, מה אני יכולה להוסיף?
אם עשיתי בייביסיטר והיא לא הביאה לי את הכסף אני יכולה לתבוע אותה?
שאלה לכאלה שעובדים (לא בייביסיטר)