7 תשובות
חשוב להשקיע!
לכיתה י יש הרבה משקל על הציונים בשנה הבאה (יא)
גם אני עולה ל-י אז מצטרפת לשאלה.
ואיך זה יכולה להיות שאתה בן 17?? (שואל השאלה)
סיימתי כיתה י השנה וכמו שאמרתי את תעשה טעות ולא תלמד או תשקיע
אני מנסה להשקיע כמה שאני יכולה אבל עדיין יש מקצועות שקשה..:-(
האם ההורים יכולים לממן תגבור ושיעורים פרטים אז עדיף אבל חשוב מאוד לשאול את המורה אם לא מבינים משהו בכיתה
אם אחד ההורים יכולים לעזור במקצוע שהם מבינים בו זה גם עוזר
להקשיב בשיעורים, בכל מבחן יש הרבה חומר וזה ממש עוזר כשאתה כבר יודע את החומר ורק צריך לרענן.
להשקיע בבגרויות פנימיות ובהערכות החלופיות, הן ממש יכולות להקפיץ את הציון.
לעשות את הערכות החלופיות הכי מהר שאתה יכול כי ככל שהשנה מתקדמת יש יותר מבחנים ופחות זמן וחבל להיתקע על זה.
לא לצפות לקבל את הציונים שקיבלת בשנים קודמות, המבחנים ברמה הרבה יותר גבוהה.
להישאר רגוע, הלחץ רק הורס.
וזהו, בהצלחה.
תשקיע בלימודים אבל אל תשכח שזה עדיין לא יא-יב אז יהיה לך מלא זמם להנות מחיים זה הזמם לחוות מלא דברים