12 תשובות
אני עד עכשיו חושבת שהם ניראים כמו פיצות
תיאוריה...
המון מציגים אותם בצבעים שונים, כמו סגול, צהוב...
לא מאמינה שיש אדם שראה חייזר בחייו, חוץ מנאסא שאולי ראו ומסתירים אבל לא נראלי שהם היו מוסרים כזאת אינפורמציה.

בכל מקרה זו רק תאוריה לא יודעת מאיפה ולא יודעת איך
מה זה תאוריה? תאוריה מתבססת על משהו. זה סתם איזה השערה פרועה
שואל השאלה:
אם אתם לא מאמינים שהם ירוקים, איזה צבע אתם חושבים שהם.?
אנונימית
כל צבע
אין חייזרים
אני לא מאמינה בחייזרים בכללי, אבל נראלי שהצבע שלהם זה צבע גוף כמו שלנו
זה לא שאני לא מאמינה שהם ירוקים הם יכולים להיות בכל הצבעים או אולי בצבע שאנחנו לא מכירים או אפילו לא יכולים לדמיין
תיאוריה. בכללי חייזרים הם תיאוריה
בעיקרון תיאוריה
אבל הגיוני שיש גם ירוקים