21 תשובות
שואל השאלה:
אבל לא צריך לזרום?
אבל לא צריך לזרום?
אנונימית
אם כולם שומעים משהו אני חושבת שזה מוגזם להתחיל לעשות פרצופים ולבקש שיעבירו כי זה לא יהרוג אותך להקשיב למשהו שאת לא אוהבת אבל לא לשמוע את זה כשאת לבד בבית וכזה זה ממש סבבה
לא ,הם פשוט לא מתחברים לסגנון
וחוץ מזה למה רק עם מי ששומע מזרחית צריך לזרום ומי שלא שומע מזרחית הוא מתנשא ולא צריך לזרום איתו גם
וחוץ מזה למה רק עם מי ששומע מזרחית צריך לזרום ומי שלא שומע מזרחית הוא מתנשא ולא צריך לזרום איתו גם
אנונימית
לא, זה פשוט עניין של טעם (למרות שיש המון אליטיסטים מתנשאים)
ותלוי בסביבה שאני נמצאת
אם אני בסביבה שרובה אוהבת מזרחית (שזה לא קורה הרבה) אז אני לא אוציא פיפס. אני לא אעוף אבל גם לא אהיה מכובת כי אני לא רוצה להיות מבאסת, אזרום כמה שאפשר. (אפשר להנות בכאילו ממזרחית, מנסיון, וזה לא כזה נורא אם זה פעם ב)
בכל מקרה אני כמעט ואף פעם לא מתערבת במוזיקה, מה ששמים אני אתמודד.
ותלוי בסביבה שאני נמצאת
אם אני בסביבה שרובה אוהבת מזרחית (שזה לא קורה הרבה) אז אני לא אוציא פיפס. אני לא אעוף אבל גם לא אהיה מכובת כי אני לא רוצה להיות מבאסת, אזרום כמה שאפשר. (אפשר להנות בכאילו ממזרחית, מנסיון, וזה לא כזה נורא אם זה פעם ב)
בכל מקרה אני כמעט ואף פעם לא מתערבת במוזיקה, מה ששמים אני אתמודד.
לא
פשוט תזייפי את זה
תחייכי חיוך ותזוזי קצת לפי הקצב, תשירי מה שאת מכירה ותמותי מבפנים חחח
תצחקי על הסיטואציה, זה עוזר
לא כזה נורא אם זה לא קורה הרבה
תחייכי חיוך ותזוזי קצת לפי הקצב, תשירי מה שאת מכירה ותמותי מבפנים חחח
תצחקי על הסיטואציה, זה עוזר
לא כזה נורא אם זה לא קורה הרבה
נהה, בקטנה
מה עדיף? לשבת בפרצוף כועס? חחח
מה עדיף? לשבת בפרצוף כועס? חחח
זה בדיוק אותו דבר
אני חושבת שזה קשור לפשוט לשחרר
לשחרר ביקורת עצמית ושיפוטיות לכמה רגעים
וכן, זה לא קורה מיד חחח כשהייתי יותר קטנה הייתי יושבת כאילו אני בעונש.
כמו שאני נמצאת בשיחה עם בן אדם והוא משעמם אותי למות, אבל בכל זאת אחייך ואהנהן
זה על אותו משקל
לשחרר ביקורת עצמית ושיפוטיות לכמה רגעים
וכן, זה לא קורה מיד חחח כשהייתי יותר קטנה הייתי יושבת כאילו אני בעונש.
כמו שאני נמצאת בשיחה עם בן אדם והוא משעמם אותי למות, אבל בכל זאת אחייך ואהנהן
זה על אותו משקל
לא יש כאלה שפשוט לא מתחברים
לא, חוץ מזה מזרחית זה לא כל כך נורא, זוהר ארגוב הוא גאון מוזיקלי
אל תדאגי
מזרחית זה הדבר הכי מזעזע שיש
אני לא זורמת וגם בחיים לא אזרום
מזרחית זה הדבר הכי מזעזע שיש
אני לא זורמת וגם בחיים לא אזרום
אנונימית
הסלסולים עושים לי בחילה ואצלנו בבסיס כולם שומעים מזרחית
אנונימית
לא פשוט אשכנזי..
חחח לא סתם, אמ לא אפשר לא להתחבר לז'אנר מסוים, למרות שמזרחית אתה יכול בטוח למצוא איזה זמר מזרחי שדווקא לשירה שלו כן תתחבר... אבל יש כאלו שאין להם כוח לחפש לא שאני שופטת שכל אחד ישמע מה שהוא רוצה..
חחח לא סתם, אמ לא אפשר לא להתחבר לז'אנר מסוים, למרות שמזרחית אתה יכול בטוח למצוא איזה זמר מזרחי שדווקא לשירה שלו כן תתחבר... אבל יש כאלו שאין להם כוח לחפש לא שאני שופטת שכל אחד ישמע מה שהוא רוצה..
שואל השאלה:
אני לא ממש מצליחה לזרום ואני מפחדת שחושבים שאני מגעילה
למרות שאני לא אומרת להעביר את השירים או משהו כזה.
אני לא ממש מצליחה לזרום ואני מפחדת שחושבים שאני מגעילה
למרות שאני לא אומרת להעביר את השירים או משהו כזה.
אנונימית
לא אבל יש הרבה כאלו. נגיד אנשים כאלו "מבחינתי כל מוזיקה שהיא זבל- נחשבת מזרחית" זה אליטיסט מתנשא
רוב המזרחית ששמים היום זאת לא מזרחית זאת כפר. זמרים שלא יודעים לשיר, מילים מטומטמות (נגיד כמו סלחתי לך) בתור חובב מזרחית זה גועל נפש.
יש כאלה שלא אוהבים את המוזיקה הזאת כמו שאנשים שאוהבים מזרחית לא יחברו למוזיקה אחרת כמו רוק ועוד...
אני לא אשמע מוזיקה מזרחית להנאתי כי זה זבל, אבל אם כל החברות שלי נהנות אני לא יוריד להם ואני אהנה איתם. לא נראלי יש הרבה אנשים שומעים את זה מעבר למסיבות ודברים כאלה
זו פשוט תרבות רדודה יותר. בכל שנותיי שהתגוררתי בישראל בזתי לתרבות הזאת ובצדק ואני מרחם על אלה שעדיין סובלים ממנה.
באותו הנושא: