17 תשובות
את כל כך מוסתת לא מגיע לך תשובה רצינית
שואל השאלה:
מי מוסתת? (אני בן ושאלתי ברצינות)
מי מוסתת? (אני בן ושאלתי ברצינות)
את.
שני הצדדים לא רוצים (רובם המוחלט) שהמנהיג של המפלגה האחרת ימות
אבל ביבי מסית פי מיליון יותר מבנט נגד בנט מאשר בנט נגד ביבי. גם ביבי היה אדיש ויש לו חלק בגלל זה ברצח רבין.
שני הצדדים לא רוצים (רובם המוחלט) שהמנהיג של המפלגה האחרת ימות
אבל ביבי מסית פי מיליון יותר מבנט נגד בנט מאשר בנט נגד ביבי. גם ביבי היה אדיש ויש לו חלק בגלל זה ברצח רבין.
"לרצוח את ביבי זה בסדר מבכינתם?"
תגיד אתה שפוי? כל רצח של כל ראש ממשלה זה לא בסדר
השתגעת לגמרי
תגיד אתה שפוי? כל רצח של כל ראש ממשלה זה לא בסדר
השתגעת לגמרי
שואל השאלה:
אולי דיי לחפש תירוצים בגלל ביבי רצחו את רבין שטויות זה היה בגלל יגאל אמיר ולביבי אין קשר לזה פלוס ביבי אמר בפה מלא לא לפגוע בבנט (גם לא אמרתי שבנט אמר לפגוע בביבי) אבל הקטע הוא שהשמאלנים מתכחשים לאיומים שביבי מקבל ורק שבנט מקבל איומים אז זה נשמע רציני
אולי דיי לחפש תירוצים בגלל ביבי רצחו את רבין שטויות זה היה בגלל יגאל אמיר ולביבי אין קשר לזה פלוס ביבי אמר בפה מלא לא לפגוע בבנט (גם לא אמרתי שבנט אמר לפגוע בביבי) אבל הקטע הוא שהשמאלנים מתכחשים לאיומים שביבי מקבל ורק שבנט מקבל איומים אז זה נשמע רציני
שואל השאלה:
3:
אני מתנגד לרצח של ראש הממשלה(כולל בנט) את לא הבנת את השאלה שלי נכון
3:
אני מתנגד לרצח של ראש הממשלה(כולל בנט) את לא הבנת את השאלה שלי נכון
ביבי רק אמר כמו ילד כאפות "הוא לא בוגד הוא טועה". הוא לא עשה שום דבר רציני בשביל למנוע את הרצח או באמת להראות שהיה אכפת לו.
ולא מתכחשים מהאיומים על ביבי, העניין הוא שאין סימטריה, וגם ביבי מזייף מלא חשבונות שכביכול "רוצים לרצוח אותו"
ולא מתכחשים מהאיומים על ביבי, העניין הוא שאין סימטריה, וגם ביבי מזייף מלא חשבונות שכביכול "רוצים לרצוח אותו"
למשל, דנה רון - משתמש מזויף שאיים על ביבי
שואל השאלה:
איזה אין סימטריה ביבי קיבל אינספור איומים על חייו ובמה את מתכוונת ביבי לא עשה מספיק מה הוא צריך לעשות הוא התנגד לזה הוא לא יכול להחליט במקומם של אנשים מה הם יעשו
איזה אין סימטריה ביבי קיבל אינספור איומים על חייו ובמה את מתכוונת ביבי לא עשה מספיק מה הוא צריך לעשות הוא התנגד לזה הוא לא יכול להחליט במקומם של אנשים מה הם יעשו
ביבי קיבל כמו שאמרתי איומים, אבל רק עיוור יחשוב שיש סימטריה. אני יכול להגיד לך בהתחייבות שאין סימטריה ואתה מתווכח על סתם.
הוכחה דרך אגב, השבכ שלא שמאלני ולא ימני - היחיד שלא היה צריך מאבטח מימינה זה שיקלי, מי שנגד הממשלה החדשה. צירוף מקרים?
עמית סגל יכול ללכת להפגנה בבלפור אבל אברמוביץ קיבל מטח קללות ואפילו מכות בהפגנת ימין
עמית סגל יכול ללכת להפגנה בבלפור אבל אברמוביץ קיבל מטח קללות ואפילו מכות בהפגנת ימין
שואל השאלה:
יש ועוד איך סימטריה וחוץ מזה אני חייב לאמר שגם אם אין סימטריה אני לא זוכר לא את לפיד,ליברמן או סער בכלל מגנים את זה לעומת זה שאני זוכר את זה שביבי ואילו בן גביר גינו איומים על בנט
יש ועוד איך סימטריה וחוץ מזה אני חייב לאמר שגם אם אין סימטריה אני לא זוכר לא את לפיד,ליברמן או סער בכלל מגנים את זה לעומת זה שאני זוכר את זה שביבי ואילו בן גביר גינו איומים על בנט
שואל השאלה:
יש ועוד איך סימטריה וחוץ מזה אני חייב לאמר שגם אם אין סימטריה אני לא זוכר לא את לפיד,ליברמן או סער בכלל מגנים את זה לעומת זה שאני זוכר את זה שביבי ואילו בן גביר גינו איומים על בנט
יש ועוד איך סימטריה וחוץ מזה אני חייב לאמר שגם אם אין סימטריה אני לא זוכר לא את לפיד,ליברמן או סער בכלל מגנים את זה לעומת זה שאני זוכר את זה שביבי ואילו בן גביר גינו איומים על בנט
כמה פוסטים על לרצוח את נתניהו ראית באינסטגרם לאחרונה? כמה על לרצוח את בנט?
שואל השאלה:
אני לא משתמש באינסטגרם אז זה שאלה לא טובה
אני לא משתמש באינסטגרם אז זה שאלה לא טובה
טה דם!!
קוראים לזה....
צביעות!!! טה דם!!
צביעות!!! טה דם!!
אנונימי