3 תשובות
גם אני ככה זה ממש מוזר
גם אצלי זה ככה,במראה בחדר שלי אני נראית יפה ובמראה במקלחת אני נראית אחרת..וגם במצלמה אני שונה,אני לא יודעת למה זה ככה חח אבל זה יכול להיות מציק לפעמים.
אנונימית
הכל בסדר גמור פשוט המראה בבית ספר עשויה מ90%פלסטיק ו10%חרא
אז זה גורם לך להראות כמו ברבאבא אבל הכל טוב אחותי