5 תשובות
בעזרת השם, חבל שאני לא יכולה ללכת
בואי נקווה...
בעזרת השם כן ולכול מפלגה ערבית בממשלה אין זכות לבקש או לדרוש לבטל אותו כי זה רמיסת חופש הביטוי ההתנגדות וההתאגדות למען להוכיח ולהראות שאנחנו חזקים בכול מצב גם מול האיומים של ארגוני הטרור בעזה וזכותנו במדינה שלנו להניף את דגל ישראל
אני לא יודעת מהזה אבל למה לא
לא נראה לי
למה מינוסים? לא אמרתי שאני לא רוצה רק אמרתי שאני לא חושבת שיהיה
למה מינוסים? לא אמרתי שאני לא רוצה רק אמרתי שאני לא חושבת שיהיה
באותו הנושא: