12 תשובות
לא
לא
אפילו הורדתי לחבר שלי עכשיו
להסתיר את זה זה כל כך מטומטם בעיניי, זה לט משהו שצריך להתבייש בו
אפילו הורדתי לחבר שלי עכשיו
להסתיר את זה זה כל כך מטומטם בעיניי, זה לט משהו שצריך להתבייש בו
את האמת שפעם הסתרתי אבל היום אני עונה על שאלות מוזרות כאן עם חברים
ברור שחלילה לא ידעו שיש לי את האתר השבור הזה
לא מסתירה אבל לא מספרת
אני לא יוצא עם זה בתשואה לרחובות אבל לא מסתיר
האמת שכן, מאנשים שאני יודעת שיש להם סטיפס, פאדיחה שיכנסו לי לפרופיל