7 תשובות
לאחרונה אני דווקא פחות שומע אותם, אבל כן, נחמד שעולה שיר שלהם בשאפל.
אני שומעת שירים שלהם, אבל פחות.
אני אוהבת
כןן אחלה שירים
כן.
אני לא מכירה הרבה שירים שלהם אבל לפי מה שכן שמעתי הם קצת פחות הסגנון שלי...