2 תשובות
מזל טוב
זהירות אחותי עברה טסט
מומלץ לא להיות בכביש או במדרכות הכי בטוח זה להיות במקלטים
אני בטוחה ב100% שאח שלי הזבל ירשום לי את זה או יאמר לי משהו כזה
מומלץ לא להיות בכביש או במדרכות הכי בטוח זה להיות במקלטים
אני בטוחה ב100% שאח שלי הזבל ירשום לי את זה או יאמר לי משהו כזה
אנונימית
באותו הנושא: