8 תשובות
קרה לי פעם, כנראה ששמרת את זה על תיקייה שאין בה מספיק מקום. זה לא קשור לכמה מקום יש לך במחשב. תבדקו לאיפה אתם מורידים את ה gta ואם זו התיקייה עם המקום
שואל השאלה:
^זה לא מסביר למה כשבאפיק גיימס זה הראה שזה הוריד 10 gb
בlocal disk היה חסר לי 20
^זה לא מסביר למה כשבאפיק גיימס זה הראה שזה הוריד 10 gb
בlocal disk היה חסר לי 20
תנסה לפנות קצת את הכונן c שיהיה לך פנויים לפחות מאתיים או מאה חמישים וגם אתה צריך לשמור את זה על תיקייה שיש בה קצת קבצים או לא לשנות את התיקייה ברירת מחדל שזה מציע לך להוריד..
שואל השאלה:
^יש לי באחסון של המחשב רק 222gb
^יש לי באחסון של המחשב רק 222gb
אתה יכול לקנות מגדילי זיכרון למחשב או משהו אבל אני לא יודע על זה הרבה, חפש בגוגל מה אתה יכול לעשות בכדי להרחיב את הזיכרון של המחשב, בטוח תמצא. בהצלחה:)
שואל השאלה:
המלחתי לפתור את זה,זה פשוט מראה את שזה תופס כל כך הרבה זיכרון רק בהורדה של זה משום מה אחרי שזה ירד פשוט ירד לזה 75 gb מהנפח
המלחתי לפתור את זה,זה פשוט מראה את שזה תופס כל כך הרבה זיכרון רק בהורדה של זה משום מה אחרי שזה ירד פשוט ירד לזה 75 gb מהנפח
אה יפה
תהנה