10 תשובות
שואל השאלה:
האמת שכן אבל זה ככה בכללי
בממוצע כן עשיתי על זה מחקר
וואו לא תמיד אבל כן
לא בהכרח.. יש כאלה שמתעללים בכלב שלהם וזה נורא.
ראית מה עושים להם בסין ובסיני?
לא נכון. יכול להיות שבממוצע הם יהיו יותר טובים וחמים, אבל ההכללה שעשית בטוח שגויה.
לא. כי המון מהאנשים עם הכלבים זה אנשים שקנו כלב (לא מדבר על אלה שמסיבה מוצדקת קנו מבתי גידול מפוקחים עם תעודות), או שרוצים כלב סתם בשביל סמל סטטוס או תמונה לאינסטגרם. והם אנשים ממש לא טובים, ויש להם כלב.
אנונימי
כן לגמרי/hj
כי הם מגלים אמפטיה ליותר מינים וזנים של בעלי חיים וכנל לבני אדם
נשמע לי הגיוני